Πολιτική Αλλαγών και Επιστροφών

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 εργάσιμων ημερών και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους με άλλο προίον η προιόντα   ή την επιστροφή της αξίας τους. Μετά την παρέλευση 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της αποστολής δεν υφίσταται δικαίωμα επιστροφής της παραγγελίας σας.

Αποστολή Αντικατασθέντων Προϊόντων

Η επιστροφή καθώς και η αντικατάσταση είναι ΔΩΡΕΑΝ για τις αποστολές εντός Ελλάδος με τη χρήση της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών.

 

Αν το αλλαχθέν προϊόν είναι μικρότερης αξίας από αυτό της αρχικής σας παραγγελίας, δεν θα σας επιστρέψουμε τη χρηματική διαφορά. Η χρηματική διαφορά  πιστώνεται στο όνομα του πελάτη για μελλοντικές αγορές.

Διαδικασία  Αλλαγών και Επιστροφών

  1. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο info@michalis.gr και ζητήστε επιστροφή η αντικατάσταση.

Σας παρακαλούμε να συμπεριλάβετε: Το όνομά σας, τον αριθμό παραγγελίας σας, τον λόγος της επιστροφής και εάν θέλετε να λάβετε αντικατάσταση του προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων.

Εντός δύο εργάσιμων ημερών θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και θα σας αποστείλουμε  τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών για να παραλάβει το προϊόν ή τα προϊόντα που θα επιστραφούν.

  1. Ετοιμάστε το δέμα της επιστροφής.

Συμπεριλάβετε στην πρωτότυπη συσκευασία όλα τα συνοδευτικά έγγραφα και υλικά. Το courier  θα παραλάβει το δέμα σας από την τη διεύθυνση που αναφέρετε στο email επιστροφής που μας αποστείλατε.

Με την παραλαβή της επιστροφής σας θα εκτελεστεί διεξοδικός έλεγχος και εάν δεν προκύψει πρόβλημα ή ελάττωμα με το προϊόν, τη συσκευασία ή τα συνοδευτικά έγγραφα, θα ειδοποιηθείτε μέσω email με την έγκριση του αιτήματός σας.

Eπιστροφή χρημάτων

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση με νέο προϊόν, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων γίνεται εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της επιστροφής στην έδρα μας.

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται στο αρχικό μέσο πληρωμής, εκτός κι αν κατά την αγορά επιλέξατε ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή. Η επιστροφή χρημάτων σε αυτήν την περίπτωση θα πραγματοποιείται μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.

Απαραίτητη προϋπόθεση ο πελάτης να ενημερώνει μέσω email στο info@michalis.gr για τον αριθμό λογαριασμού του (IBAN), την τράπεζα στην οποία διατηρεί τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναγράφεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας, ο δικαιούχος ή συνδικαιούχος του αριθμού λογαριασμού, θα πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο με αυτό που επιλέχθηκε στα στοιχεία τιμολόγησης και αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.

Η επιστροφή γίνεται αποδεκτή μόνο αν το επιστρεφόμενο προϊόν:

 

  1. Είναι στην ίδια εξαιρετική κατάσταση με την παράδοση, άθικτο και αχρησιμοποίητο, μέσα στη συσκευασία του Michalis.

 

  1. Eχει παραληφθεί, ελεγχθεί και εγκριθεί από την εταιρία.

 

  1. Συνοδεύεται απαραίτητα από τα καρτελάκι του στο οποία φαίνονται ο κωδικός του είδους και η ημερομηνία αγοράς, την εγγύηση του, από όλα τα συνοδευόμενα εγγραφά της αποστολής (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη Λιανικής κλπ).

 

Επιστροφές οι οποίες δεν πληρούν τις παραπάνω συνθήκες δε γίνονται αποδεκτές και επιστρέφονται στον πελάτη με δική του επιβάρυνση.

Επίσης δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές  σε:

  1. Προιόντα με εμφανή σημάδια χρήσης.

 

  1. Εξατομικευμένες παραγγελίεςπροϊόντα τα όποια έχουν προσαρμοσθεί κατά παραγγελία.

 

 

  1. σε Εποχιακά Είδη (Γούρια, Πασχαλινά είδη κλπ.).

 

  1. Αλλαγή ήδη αλλαχθέντων προϊόντων.

 

Aγορές που έχουν γίνει ως δώρα μπορούν να αλλαχθούν με άλλα προϊόντα και δεν εξαργυρώνονται με μετρητά.

Σε περίπτωση που προς αλλαγή προϊόν είναι μικρότερης αξίας από αυτό της αρχικής παραγγελίας, δεν επιστρέφεται η χρηματική διαφορά, αλλά πιστώνεται στο όνομα σας για μελλοντικές αγορές.

Αν έχετε απορίες σχετικά με την πολιτική ανταλλαγών και επιστροφών, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο info@michalis.gr ή τηλεφωνικά στο (+30) 210 3222360  η στο (+30) 210 8982607.

error: Content is protected !!